top of page
  • MOOTAG

MENTORING WALK ISRAEL- HAIFA 2020

אז הקורונה בא לבקר(ונשאר) והשמש, היא החליטה שדווקא כשממש צריכים אותה, היא מסתלקת למקום אחר ושולחת במקומה, רוחות עזות ועננים זעופים שהורידו גשם... ואנחנו? אנחנו היינו שם למרות הכל, הערכה גדולה לכל הנשים המדהימות שיצאו מהבית ביום שכזה ובאו להיות חלק מבוקר מיוחד אחד.

בבוקר הזה נפגשו כ-120 נשים - מנטוריות ונשים שבקשו לעצמן שעה של למידה עם מנטורית צמודה ושעה של יחד - חיבור לנשים מעולמות שונים, ממגזרים שונים - עסקי, חברתי, ציבורי. היה בוקר מלא השראה והתרוממות רוח, חלקנו צעדנו יחד במאבק עיקש נגד הרוח :) וחלקנו מצאנו פינה שקטה לשיחה מועילה ויודעת.


קצת מהרשמים שקיבלנו: “יוזמה מדהימה ומפגש מקסים” “אירוע מדהים וממלא באנרגיות טובות” “הגעתי למפגש מתוך צורך לחפש את השלב הבא, ולקבל רעיונות, ומהשיתוף שלך נחשפתי לפרויקטים, אשמח לשמוע עוד” “היה לי עונג, נילי צור היתה מעניינת ונכונה” “כנס סופר מועיל, יוזמה מבורכת” “היה מקסים ומועיל מאוד” “אירוע משמעותי ומושקע” “תודה רבה על האירוע, תודה לאירית אידן על ההקשבה והטיפים שנתנה לי, רשמתי לעצמי את מה שהציעה ואני הולכת ליישם בעבודה שלי“ האירוע היה מלמד ומעשיר, להבדיל ממיטאפים שהם סגורים מבחינת אוכלוסיה ומגיעים אליו אנשים מאותו תחום עיסוק, האירוע אפשר לי להכיר נשים מתחומי עיסוק אחרים וליצור קשרים”


זאת ועוד הם הסיבה האמיתית למפגש הזה. אחת שיודעת - MENTORING WALK ISRAEL - ראשונה אבל ממש לא האחרונה, נפגש בפעם הבאה... רוצות להצטרף? כיתבו לנו שנכניס אתכן לרשימת המששתפות בפעם הבאה ועדכונים על עשייה נוספת: https://www.mootagoc.com/women-mentor




לגלריה המלאה מתוך הפייסבוק של MOOTAG לחצו כאן.


תודות: VITAL VOICES על ההזדמנות להיות חלק מאירוע גלובלי כל כך משמעותי צילום חיים מגיורה - כתום צלמים אורמאיר כהן גלית רנד, ביאטריס כץ רוזן - עיריית חיפה אורנה גולן - מנהלת האגף לשיוויון מגדרי חברת החשמל ורד ישראלי - שותפות חיפה בוסוטון פניקס סוכנות לביטוח אבישג שנהר ועדן בר דוד - צוות MOOTAG אולם כנסים אלמוג - על שירות נפלא ואנשי צוות מצוינים!

33 צפיות0 תגובות
bottom of page